Szanowni Państwo,
w związku z uruchomieniem nowego obszaru składowego w Bałtyckim Terminalu Kontenerowym (sektory 0P, 1P, 2P), prosimy o zapoznanie się z załączoną mapką i poniższą instrukcją postępowania oraz przekazanie tej informacji kierowcom.
Wymagane jest standardowe rozpoczęcie transakcji przez kierowcę na kiosku samoobsługowym na pre-gate, następnie wjazd na terminal przez bramę główną i kierowanie się w stronę Nabrzeża Bułgarskiego do punktu kontrolnego (oznaczony na mapie cyfrą 3). Następnie po przejeździe ok. 350 metrów ulicą Logistyczną, kierowca dojedzie do kolejnego punktu kontrolnego (oznaczonego na mapie cyfrą 4). Po złożeniu kontenera na placu, wymagany jest natychmiastowy powrót tą samą drogą, przez te same punkty kontrolne (4 oraz 3), na plac główny Bałtyckiego Terminala Kontenerowego. Następnie konieczny jest przejazd przez portale wyjazdowe OCR na terminalu i wyjazd przez bramę główną. W przypadku realizowania również podjęcia na jednej wizycie, po powrocie na plac główny, należy udać się w miejsce podjęcia i z kontenerem procedować wyjazd przez OCR, a następnie bramę główną.
W przypadku niestosowania się do instrukcji ruchu, ominięcia któregokolwiek z wymaganych kroków lub pozostawania pustym zestawem po rozładunku na placu, zastrzegamy sobie prawo do wyciągania konsekwencji w stosunku do kierowców, w formie blokady przepustki wjazdowej na terminal. Niestosowanie się do ustalonych zasad skutkować będzie również brakiem automatycznego zamknięcia transakcji złożenia, co wiązać się będzie z dalszym naliczaniem kosztów demurrage przez armatora do czasu ręcznego zamknięcia transakcji przez pracownika BCT, które z kolei pociągnie za sobą opłatę dla spedytora za zmianę informacji w systemie Mainsail (koszt zgodnie z punktem B.1.14 taryfy BCT).